روح اله خورشیدوند

تجلیل از کانچو یوسف شیرزاد پدر کاراته ایران توسط شرکت نشا

يوسف شيرزاد پدر كاراته آزادایران  متولد 11 دي سال 1328 که مكتب کاراته شيرزاد را  در سال 1352 بنیانگذاری نمود وی همچنین  بنيانگذار سبك كيوكوشين كاراتة ژاپن در ايران در سال 1355 می باشد کانچو یوسف شیرزاد  پايه گذار سبكهاي آزاد در ايران، بنيانگذار، مؤسس و رئيس سازمان بين‌المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) كاراته  می باشد .

یوسف شیرزاد و روح اله خورشیدوند
تجلیل از کانچو یوسف شیرزاد

 

ده روز پس از فوت سوساي اوياما، کانچو يوسف شيرزاد در تاريخ 16 ارديبهشت 1373 سازمان بين‌المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) را كه الهام گرفته از سبك كيوكوشين ژاپن بود را تأسيس و در سراسر ايران و جهان معرفي و كليه تجربياتشان در ورزشهاي رزمي را در اختيار مشتاقان کیوکوشین حقيقي قرار داده و نمايندگان اين سازمان (ايراني و غير ايراني) در سطح جهان به بسط و گسترش اين سبك مشغول شدند. كليه مسابقات جهاني و بين المللي سبكي زير نظر اين سازمان بوده و مسابقات داخلي هر كشور زير نظر نمايندگان كشوري اين سازمان انجام ميگیرد و علاقه اين مكتب به همكاري با سبك هاي مختلف باعث شده كه اعضاء آن در كليه مسابقات سبك هاي ديگر نيز شركت نموده و همچنين از سبكهاي ديگر جهت شركت در مسابقات سازمان بين المللي شيرزاد كيوكوشين (ایسکو) سبك (شين ذن) دعوت بعمل آید. مبارزات سبك (شين‌ذن) به دو روش (ناك دان) و (فول كنتاكت) انجام ميگیرد.

 

 

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس سبک کیوکوشین شین ذن مراسم بزرگداشت و تجلیل از کانچو یوسف شیرزاد توسط شرکت نشا برگزار گردید . این مراسم به همت هانشی روح اله خورشیدوند مدیرعامل شرکت نشا که خود از شاگردان کانچو یوسف شیرزاد می باشد برگزار و از تلاش های خالصانه ی این استاد گرانقدر تجلیل بعمل آمد .

روح الله خورشیدوند

روح الله خورشیدوند

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است

X