ماموریت ما

ماموریت ما، توسعه شرکت نشا  به منظور مشارکت در توسعه ارکان اقتصادی کشورها، به گونه‌ای است که منجر به توسعه همزمان اقتصادی و اجتماعی در کشورهایی شود، که در آنها حضور داریم.

ما توسعه پایدار را در حوزه‌هایی که در آنها فعالیت داریم، با استفاده از خلاقانه‌ترین راه‌حل‌ها، ارائه خدمات در سطح جهانی و باکیفیت‌ترین محصولات، به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

هدف ما، ضمن پایبندی به ارزش‌های سنتی و اخلاقی شرکت نشا ، سودآوری و رشد مستمر در حوزه‌های فعالیت خود در بخش پیمانکاری است.

چشم انداز ما

 

ایجاد بستری برای زندگی بهتر

با اولویت دادن به “مردم” بر هر چیز دیگری و با ایجاد محیطی بهتر برای زندگی، در نهایت بایستی آینده‌ای ساخته شود که در آن، همه ذینفعان بتوانند در کنار هم، سود، پیشرفت، منفعت و رشد نمایند.

توجه ویژه به توسعه پایدار

ما امکاناتی مانند بیمارستان، هتل، مدرسه، خانه، کارخانه، پالایشگاه، جاده، راه‌آهن و زیرساخت‌های مورد نیاز جامعه را می‌سازیم. لذا بایستی در قبال محیطی که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد، مسئولیت‌پذیر باشیم و مسئولیت کاهش تاثیر فعالیت‌های خود بر محیط زیست را برعهده بگیریم.

توسعه مبتنی بر اصول اخلاقی و حرفه‌ای

شرکت نشا متعهد است که یک شرکت مسئولیت‌ پذیر باشد. این بدان معناست که ما فعالیت‌های خود را مطابق با اصول اخلاقی، حرفه‌ای و قانونی انجام می‌دهیم و در چنین محیطی، فساد، رشوه و رقابت ناعادلانه مردود است.

ارزش های ما

 

ما از طریق واحدهای تخصصی خود، ادغام متنوع‌ترین خدمات و برعهده گرفتن مسئولیت‌های آنها، برای کارفرمایان خود ارزش افزوده ایجاد می‌نماییم. ما افراد، ماشین‌آلات و مصالح را در مکان و زمان درست گرد هم می‌آوریم تا پروژه‌های خود را طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، با بالاترین کیفیت و با بهترین قیمت به اتمام برسانیم.
ارزش‌هایی که ما داریم، ارزش آن را دارند که به آنها افتخار کنیم. ارزش‌های اصلی و اعتقادات بنیادین ما به شرح زیر می‌باشند:

 اخلاق: ما در درستکاری، صداقت و انصاف، مصالحه‌ناپذیر هستیم. احترام به مردم، ارزش‌ها و حقوق آنها، اصول جدایی‌ناپذیر ما هستند.

 خلاقیت: پیشرفت، تحول و الهام. ما دائما راه‌حل‌ها و مدل‌های کسب‌و‌کار خود را توسعه و بهبود می‌بخشیم، با شناسایی مواردی که ما را متمایز می‌کنند. ما گوش می‌دهیم، یاد می‌گیریم و بهترین ایده‌ها را جستجو می‌کنیم. ما به خودرضایتی و خودشیفتگی حمله می‌کنیم و به طور مداوم پیشرفت می‌کنیم.

 کیفیت: ما متعهد به ارائه کیفیت مطلوب هستیم. ما تمام خدمات و دانش خود را در بالاترین سطح کیفی ارائه می‌نماییم.

 HSE: ما به سلامت، ایمنی و محیط زیست متعهد هستیم. ما در ایمن نگه‌داشتن مردم از آسیب‌ها به جد مصمم هستیم و محیط کار سالمی را فراهم می‌کنیم. حفظ محیط زیست، یکی از اصول مصالحه‌ناپذیر ما است.

 ارتباط: کار تیمی، همکاری و به‌ اشتراک‌گذاری. ما با کارفرمایان، شرکای تجاری، پیمانکاران فرعی، تامین‌کنندگان و همکاران خود روابط بلند‌مدت مثبتی ایجاد می‌نماییم که این روابط براساس اعتماد، احترام و همکاری ایجاد شده‌اند.

 پایداری: ما با احترام به فرهنگ‌های محلی، مشارکت‌دادن مردم محلی و حفاظت از محیط زیست، کیفیت زندگی را در جوامعی که در آنها کار می‌کنیم، بهبود می‌بخشیم.

 شهرت: شهرت ما بستگی به ارزش نمایان‌شده در چشمان مشتریان و جوامعی که به آنان خدمات ارائه داده‌ایم، دارد. حسن‌شهرت ما مقدم بر هر چیز دیگری است.

X